Відбулось чергове засідання методичної комісії аграрного факультету

16.05.2024 року на аграрному факультеті відбулося чергове засідання методичної комісії, на якому розглядалося залучення здобувачів вищої освіти до процедур внутрішнього забезпечення якості освітнього процесу, а також оновлені освітні програми та навчальні плани, що впроваджуватимуться у 2024 році.

Здобувачка вищої освіти Валерія Годнєва доповіла, що система внутрішнього забезпечення якості освітнього процесу на рівні здобувачів вищої освіти передбачає: розвиток студентського самоврядування, проведення регулярних опитувань серед здобувачів вищої освіти, участь здобувачів вищої освіти у колегіальних органах, участь у перегляді освітніх програм. Щорічно серед здобувачів вищої освіти проводиться студентський моніторинг якості освітнього процесу, опитування щодо якості освітніх програм, питань доброчесності, науково-педагогічних працівників, якості викладання дисциплін. Також представники студентства входять до вченої ради аграрного факультету, методичної комісії та стипендіальної комісії.

Здобувачі вищої освіти щороку беруть участь в перегляді та оновлені освітніх програм. У цьому році проєктні групи провели обговорення освітніх програм зі студентами. Також студенти пройшли опитування щодо якості освітніх програм.

Методична комісія прийняла рішення проаналізувати результати обговорень зі здобувачами вищої освіти щодо якості освітнього процесу та освітніх програм, і внести необхідні зміни в освітні програми.

По другому питанню декан аграрного факультету Лілія Мартинець представила на розгляд методичної комісії освітні програми «Харчові технології» (бакалаврський рівень) та «Ветеринарна медицина» (освітньо-науковий рівень), а також їх навчальні плани. Лілія Асхатівна зазначила, що для цих освітніх програм проведена необхідна процедура перегляду (отримані рецензії, проведені зустрічі та обговорення зі стейкхолдерами, програми розглянуті на засіданнях кафедр тощо).

Методична комісія прийняла рішення рекомендувати Вченій раді факультету затвердити розглянуті освітні програми та навчальні плани.